مقاله

بهترین مدل آرایش صورت برای خانم های آسیایی

بهترین مدل آرایش صورت برای خانم های قاره آسیایی
Rate this post

مدل آرایش صورت برای خانم های آسیایی

مدل آرایش صورت برای خانم های آسیایی.  پوست آسیایی نسبتا متفاوت از سایر انواع پوست ها است. مردان و زنان آسیا از اثرات شدید محیط زیست رنج می برند، بنابراین باید مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشند. مراقبت های پوستی و آرایشی مختلفی برای زنان آسیایی وجود دارد.

دانستن مدل آرایش

صورت و سبک آرایش برای خانم ها می تواند کمک زیادی به زیباتر و جذاب تر شده چهره آنها نماید. اکثر خانم های آسیایی و آفریقایی دارای پوستی با رنگ پایه زرد هستند. دانستن این واقعیت یکی از مهمترین نکات آرایش کردن است.

وقتی خانمی با این رنگ پوست از کرم پودر صورتی پررنگ یا نارنجی استفاده می کند آرایش صورت خیلی مصنوعی به نظر می رسد و این خانم برای داشتن یک آرایش صورت طبیعی و یکدست باید از کرم پودرهایی با پایه زرد استفاده نمایند.

بهترین مدل آرایش صورت برای خانم های آسیایی

بهترین مدل آرایش صورت برای خانم های آسیایی

بهترین ایده مدل آرایش

۱ . سایه چشم: آرایش چشم هرگز بدون سایه کامل نیست. هر شخصی می تواند سایه ای را انتخاب کند که با آن اعتماد به نفس پیدا می کند و احساس زیبایی بیشتری می کند. اما توصیه ما برای خانم های آسیایی، استفاده از چندین رنگ مکمل و ترکیب آن ها است که باعث نگاه گیرا تر و دلپذیر تر شما می شود. ۲ . پودر صورت: پودر صورت برای کسانی مناسب می باشد که نمی خواهند از کرم پودر های سنگین استفاده کنند. خانم های آسیایی نیازی به این کرم ها ندارند، شما می توانید با بهره بردن از پودر سبک صورت، در طول روز زیبا به نظر برسید. ۳ . پرایمر: یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده در هنگام آرایش، پرایمر است. دقت داشته باشید پرایمری را که انتخاب می کنید از یک برند معروف و مورد تایید باشد. هم چنین در تمام روز به خوبی بر روی صورت تان بنشیند. استفاده از پرایمر های سنگین پیشنهاد نمی شود. ۴ . فاندیشن: فاندیشن و یا پایه آرایشی خانم های آسیایی به جای قرمز و صورتی بهتر است رنگ زرد باشد. زیرا رنگ زرد بر روی پوست های آسیایی به زیبایی می نشیند. البته فاندیشن صورتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند . ۵ . کرم پودر : کرم پودر بیشتر برای پوست های آسیب دیده استفاده می شود تا نقص ها را بپوشاند. این کرم به تنهایی برای پوست کافی نمی باشد، زیرا نور آفتاب به چهره شما آسیب می رساند. پس برای مقابله با این مشکل از ضد آفتاب هایی با اس پی اف بالا نیز بهره ببرید. ۶ . رژ گونه: رژ گونه صورتی ملایم برای خانم های آسیایی بسیار پیشنهاد می شود زیرا صورت شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد. البته رنگ رژ گونه بسته به محل زندگی نیز تغییر می کند. از رژ گونه های تیره فقط برای مهمانی های شبانه استفاده کنید. ۷ . ابرو: بهتر است شکاف بین موهای ابروهایتان را با سایه با کیفیت پر کنید. توجه داشته باشید که از سایه همرنگ ابرو های خود بهره ببرید. هم چنین سایه ای را انتخاب کنید که در طول روز بر اثر رطوبت از بین نرود. ۸ . مژه: بیشتر خانم های آسیایی به مژه های ضخیم و بلند علاقه دارند. تا زمانی که از کیفیت مژه های مصنوعی مطمئن نشده اید، از آن ها استفاده نکنید. زیرا ممکن است به مژه هایتان آسیب جدی وارد کند. ۹ . خط چشم: خط چشم مشکی به چشم های شما گیرایی خاصی می بخشد. کیفیت و برند خط چشم نیز بسیار اهمیت دارد. دقت داشته باشید که خط چشمی را انتخاب کنید که به زیبایی بیشتر چشم های شما کمک کند و به چهره تان بیاید. ۱۰ . آرایش سبک: در آخر  توصیه می کند که در روز های معمولی آرایش سنگین نکنید. برای پوست های آسیایی آرایش کم و سبک پیشنهاد می شود زیرا به درخشندگی و زرق و برق اضافی برای روح و نشاط دادن به صورت شان نیاز ندارند.

1 دیدگاه در “بهترین مدل آرایش صورت برای خانم های آسیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *