طبی رنگی, لنز رنگی, مقاله

لنز سبز برای چه رنگ پوستی مناسب هست؟

لنز سبز برای چه رنگ پوستی مناسب هست؟
Rate this post

لنز سبز برای چه رنگ پوستی مناسب هست؟

  لنز سبز – خوب نوبتی هم باشه نوبت لنز جذابه سبز رنگه. لنز سبز جزو رنگ های اصلی و پر طرفدار هست که معمولا برای بیشتر چهره ها مناسب است البته به شرط اینکه تناژ درستی از این لنز انتخاب شود. لنز رنگی سبز تیره جزو طبیعی ترین  و خاص ترین لنزهای رنگی است  که با آن می توانید چشمانی جذاب و درخشان و براق داشته باشید. شما می توانید با خرید لنز رنگی سبز چهره ای زیبا و شیک داشته باشید اما به شرط اینکه با استایل و رنگ لباس یا آرایشتان هم خوانی داشته باشد. در کنار اهمیت به زیبایی تیپ و چهره ی خود، اهمیت به سلامت چشم هایمان را از یاد نبریم. در این مقاله مانند مقاله های پیشین قصد دارم در خصوص اینکه لنزمان را چه طور با میکاپ، استایل و رنگ موهایمان ست کنیم صحبت کنم. پس تا آخر این مقاله من و همراهی کنید چون قرار با هم یک استایل شیک و جذاب امروزی برای خودمون درست کنیم.  

لنز سبز چه خصوصیاتی دارد؟

اگز می خواهید تغییر ظاهر بدهید و چند وقتیست که از ظاهرتان راضی نیستید و میکاپ تان تکراری شده، لنز سبز بهترین گزینه برای یک تغییر زیبا و دوست داشتنی است. لنز سبز تنها رنگی است که در نوع روشن و تیزه، با طبیعت همخوانی کامل دارد و چهره ی شما را جذاب، زیبا، جوان و بشاش نشان می دهد. با گذاشتن لنز سبز، یک برجستگی در چشم شما ایجاد می شود که تاثیر مثبتی بر روی اطرافیان از لحاظ ارتباطی با شما می گذارد. برای خرید لنز سبز به سراغ تم های رنگی طبیعی تر بروید که رنگ چشم های شما را بهبود ببخشد و غیر طبیعی به نظر نرسد. لنز های طبیعی سبز رنگ باعث شفافیت رنگ چشم های شما می شود که بهترین و طبیعی ترین آن ها لنزهای طوسی سبز و سبز عسلی و سبزهای تیره هاله ای هستند. البته روی چشم های روشن طبیعی لنز های سبز روشن بسیار طبیعی دیده خواهد شد.  

چگونه با گذاشتن لنز سبز زیباتر شویم؟

لنز سبز، از جمله لنزهایی که تیله ای هستند (یعنی دور آن ها به شکل هاله ای است نه یک خط مشکی بولد) همیشه جذاب بوده و طرفداران زیادی هم دارد. البته انتخاب این رنگ کاملن سلیقه ای است و یا ممکن است شما لنزهایی رنگی زیادی امتحان کرده باشید و در بین آن ها رنگ لنز سبز تیله ای بهترین رنگی بوده که شما با آن زیباتر و جذاب تر شده اید. پیشنهاد می کنم چه رنگ چشم های خودتان سبز است و چه از لنز رنگی سبز استفاده می کنید؛ همیشه سعی کنید رنگ هایی را برای آرایش، رنگ مو و لباستان انتخاب کنید که با رنگ چشم هایتان هم خوانی داشته باشد. به دنبال این نباشید که چه رنگی مد است، بهترین رنگ برای شما رنگی است که با لنز سبز یا چشمان سبزتان همخوانی داشته باشد  و شما را زیباتر کند. وقتی  به نکات آرایشی و زیبایی دقت کنیم، اون موقع از مد خیلی جلوتر هستیم چون بهترین مد از نظر من چیزیه که مارو زیباتر کنه و به اصطلاح بهمون بیاد. معمولا بهترین رنگ هایی که با لنز سبز ست می شوند، رنگ طوسی، عسلی یا رنگ های سرد هستند که می توانید برای استایل خود انتخاب کنید. البته نمی توان گفت فقط این رنگ ها را می توانید با لنز سبز انتخاب کنید چون بستگی  دارد شما چه تنالیته از لنز رنگی سبز را انتخاب کرده باشید که در ادامه ی این مقاله به آن پرداخته ایم.    

بهترین تناژ لنز رنگی سبز مناسب برای  شما چیست؟

وقتی تصمیم گرفتید که بین های رنگ های متنوع لنزهای رنگی از لنز سبز استفاده کنید به رنگ چشم های واقعی خودتان خیلی دقت کنید چون لنزها روی چشم های تیره و روشن رنگ شان خیلی متفاوت خواهد شد. اگر چشم هایتان خیلی تیره است به سراغ لنز سبز تیره نروید و لنزی را انتخاب کنید که متوسط روشن باشند. اگر چشم های خودتان روشن است و می خواید ظاهری طبیعی داشته باشید از رنگ های خیلی روشن استفاده نکنید و به سراغ رنگ هایی بروید که شبیه به رنگ چشم خودتان است یا با درجه روشنایی رنگ چشمانتان هم خوانی داشته باشد.

چه رنگی آرایش کنیم تا با لنزسبز همخوانی داشته باشد؟

برای اینکه آرایشتون با لنز سبزتون همخونی داشته باشه باید از سایه های رنگی شیک و جذابی برای پلک بالاییتون استفاده کنید، اگر می خواهید از سایه سبز استفده کنید حتمن یک رنگ دیگری را با آن ترکیب کنید و سایه ی یک دست سبز نزنید. می توانید رنگ آن را بر اساس لباس یا اکسسوری که دارید انتخاب کنید. سایه های بژ، فیلی، گلبهی، سفید با ترکیب رنگ سبز می تواند به زیبایی و جذابیت شما خیلی کمک کند. اگر می خواهید یک آرایش متفاوت و زیبا را با لنز سبز تجربه کنید، می توانید سایه ی بنفش را امتحان کنید. این رنگ در کنار لنز سبز آبی یک ترکیب فوق العاده خاص و متفاوت می شود. البته پیشنهاد می کنم اگر رنگ پوستتان تیره است این کار را نکنید. برای اینکه نگاه طرف مقابلتان خسته نشود و وقتی خودتان به آینه نگاه می کنید احساس بهتری داشته باشید، می توانید از یک مانتو یا پیراهن آبی ملایم استفاده کنید چون اینجوری چشم هاتون بیشتر خودنمایی می کنند.  

خط چشم چه رنگی بکشیم؟

مدل خط چشمی که می کشیم خیلی مهم است که برای چشم های ما مناسب است یا نه؟ مثلا اگر چشماتون ریزه، خط چشم پهن و مشکی نباید بکشید. ویا اینکه نباید از قسمت ابتدایی تا انتهایی چشمتون و با خط چشم پر کنید. بهتره که یک خط چشم نازک از وسط چشم تا انتهای چشم بکشید و کمی اونو گوشه دار کنید. اما برای انتخاب رنگ خط چشم با لنز سبز، پشنهاد می کنم رنگ مکملشو امتحان کنید ( یعنی رنگ قرمز) یا حتی می تونید از خط چشم ارغوانی هم استفاده کنید چون استفاده از این رنگ ها نشان دهنده ی کمال گرایی است و در ترکیب با لنز سبز بسیار جذاب و فریبنده خواهد شد یکی دیگر از رنگ هایی که می توان به عنوان رنگ خط چشم با لنز سبز انتخاب کرد رنگ بادمجانی است این رنگ در کنار رنگ های صورتی و آبی ملایم بسیار زیبا خواهد شد پیشنهاد می کنم حتمن امتحان کنید  

لباس چه رنگی بپوشیم؟

اینکه چه لباسی بپوشیم که با لنز سبز ما همخوانی داشته باشد و در کل یک ترکیب و استایل خوشایندی داشته باشیم اول از همه به رنگ پوست ما بستگی دارد. اما به طور کلی رنگ هایی که با رنگ سبز در تناقض باشند با یکسری اکسسوری یا کیف و کلاه و شالی که باعث تشدید رنگ سبز شود انتخاب خوبی است. یا حتی می توانید در تیپ و استایلتان از رنگ قرمز استفاده کنید چون قرمز مکمل رنگ سبز است و اگر قسمت های کوچکی از زیورآلات یا لباستان، قرمز باشد با لنز سبز ترکیب فوق العاده ای خواهد شد. لباس های شیری رنگ، زرد، لیمویی، خردلی، نسکافه ای را می توانید با لنز سبز پر رنگ تر مانند سبز زیتونی، سبز جنگلی یا سبز لجنی استفاده کنید. اگر لنزتان سبز روشن است (طوسی سبز، سبز یخی، سبز عسلی یا سبز آبی روشن) بهتر است رنگ لباس هایتان تیره تر باشد، چون این تضاد باعث زیبایی و جذابیت بیشتر شما خواهد شد.  

بهترین رنگ پوستی که با لنز سبز ست می شود چیست؟

مهمترین مساله ای که می تواند در جذابیت یا بالعکس چهره ی زننده با لنز سبز تاثیر گذار باشد، رنگ پوست و مو است. اگر بدانید کدام تناژ لنز سبز را با رنگ پوستتان هماهنگ کنید، آن وقت است که با گذاشتن لنز به چهره ای و جذاب و زیبا دست پیدا خواهید کرد. اما اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید یعنی لنزی را انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست و موی شما هماهنگی نداشته باشد، چهره ی شما به جای زیبا شدن تبدیل به چهره ای ناخوشایند خواهد شد.
انتخاب درست رنگ لنز براساس تناژ  پوستی

بهترین تناز لنز سبز با پوست سبزه و برنز

اگر پوستتان برنزه و تیره است و دوست دارید از لنز سبز استفاده کنید بهتر است لنزهای سبز روشن خریداری نمایید. لنز سبز روشن با موی بلوند و عسلی ترکیب بسیار خوبی خواهد شد و شما را بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد کرد. با این ترکیب چهره ای شاد و هماهنگ خواهید داشت و دیگران دوست ندارند چشم از روی شما بردارند.  
بهترین رنگ لنز سبز با پوست سبزه و برنز

بهترین رنگ لنز سبز با پوست سبزه و برنز

بهترین تناژ لنز سبز برای پوست های روشن

همیشه گفتم که سفید پوست ها خیلی راحت تر می تونن رنگ ها را انتخاب کنند. اگر پوست روشنی دارید و می خواهید از لنز سبز استفاده کنید به سراغ لنزهای تیره تر بروید البته لنزهای متوسط روشن و لنز سبز عسلی هم برای شما بسیار گزینه خوبی خواهد بود. اما به دلیل اینکه بین رنگ پوست تان و رنگ چشمتان تضادی ایجاد شود زیباتر شوید، لنز سبز جنگلی، لنز سبز زیتونی و سبز لجنی تیله ای را به شکا پیشنهاد می کنم.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “لنز سبز برای چه رنگ پوستی مناسب هست؟

  1. porno گفت:

    Very good post! We are linking to this great content on our website. Aurel Reagan Chelsae

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *