طبی رنگی, لنز رنگی, مقاله

لنز عسلی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

Rate this post

لنز عسلی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

لنز عسلی به عنوان یکی از پرطرفدارترین لنزهای رنگی به شمار می آید و تقریبن میشه گفت با همه ی تناژهای رنگ پوستی هماهنگی داره و برای  بیشتر چهره ها  مناسبه. تقریبن میشه گفت این رنگ لنز چشمی، ترکیبی از رنگ سبز و قهوه ایه که یک رنگ طبیعیه و کسانی که نمی خواهند تغییر محسوسی کنند، بیشتر طرفدار این رنگ هستند. با گذاشتن این لنز، نگاهتان گیرا و جذاب تر خواهد شد که البته دارای طیف های گسترده ای هست که باید بر اساس تناژ پوستی و رنگ مو و میکاپ هر فرد، به درستی انتخاب شود. برای اینکه بدانید کدام طیف لنز رنگی عسلی برای چهره ی شما مناسب تر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. این لنز تناژ گرمی دارد و به طور کلی به کسانی پیشنهاد می شود که رنگ پوست شان هم تناژ گرم دارد، یا اینکه موهایشان تن قهوه ای، خاکی، عسلی، آجری، زیتونی سیر و… دارد. اگز از طرفداران لنز رنگی عسلی هستید، وقتی می خواهید میکاپ کنید سعی کنید در رنگ آرایشتان یک ردی از رنگ عسلی یا قهوه ای یا رنگ هایی شبیه به آن داشته باشید، چون به زیبایی و گیرایی چشمانتان خیلی کمک می کند. البته با اینکه بیشتر مردمان آسیایی دارای تناژ پوستی گرم هستند اما این رنگ لنز در همه جای دنیا پرطرفدار است و می توان با یک آرایش مناسب، به زیبایی دلخواه دست پیدا کرد. پینشنهاد من با این پوست لنز سالانه عسلی دور دار برند مارشال ایتالیایی هست که دارایدو تن 1 و تن 3 می باشد با کفیت و راحت ترین لنز سالانه با تاییده وازرت بهداشت میتواند از سایت آوا لنز و صفحه اینستاگرام ما تهیه کنید.
طوسی عسلی مارشال (لنز عسلی)

طوسی عسلی مارشال (لنز عسلی)

سفید پوست ها از کدام طیف لنز عسلی باید استفاده کنند؟

خوشبختانه می توان گفت بیشتر لنزهای رنگی برای سفید پوست ها مناسب است و با گذاشتن لنز رنگی بسیار جذاب و تو دل برو خواهند شد. این رنگ لنز بسیار بسیار برای سفید پوست ها مناسب است و با آن جذاب خواهند شد. اگر تناژ پوستی شما سفید و سرد است از لنز طوسی عسلی، استفاده کنید. اما اگر تناژ پوستی شما سفید و گرم است از لنز قهوه ای عسلی ،عسلی خاکی، عسلی سبز و… استفاده کنید. پیشنهاد آوا لنز لنز رنگ کارامل پلی ویو و لنز طوسی عسلی مارشال ایتالیایی به شما عزیزان می باشد.  
لنز زیتونی عسلی (لنز عسلی)

لنز زیتونی عسلی (لنز عسلی)

بهترین طیف رنگی لنز عسلی برای پوست های برنزه و گندمی چیست؟

اگر پوست شما گندمی و سبزه یا برنز است باید از لنزهای رنگی تناژ گرم اما روشن استفاده کنید. در اصل باید لنز رنگی کریستال کالرز (Crystal Colors) را انتخاب کنید که باعث شود چشم های شما جلوه ای خاص پیدا کند و نگاهی گیرا داشته باشید. کسانی که رنگ پوشتشان گندمی و سبزه است، بهتر است به سراغ لنزهای رنگی با تناژ سبز و آبی و یخی نروند چون باعث ایجاد یک ناهماهنگی در چهره شان می شود و زیباییشان را زیر سوال می برد. بهترین رنگ لنز برای این افراد لنزهای رنگی گروه عسلی مثل: خاکی، عسلی قهوه ای، عسلی سبز، طوسی عسلی، کاراملی و رنگ هایی با این تناژ است که می توانند از درجه های روشن آن استفاده کنند. اگر از این رنگ لنزها استفاده می کنید برای اینکه چهره ای یکنواخت و بی روح نداشته باشید بهتر است از سایه چشم با رنگ متضاد استفاده کنید تا چشمانتان گیرا تر شود.
لنز عسلی مناسب برای پوست های گندمی و برنز (لنز عسلی)

لنز عسلی مناسب برای پوست های گندمی و برنز (لنز عسلی)

بهترین تناژ لنز عسلی برای پوست های تیره

اگر پوست شما تیره است و نمی دانید از چه رنگ لنزی باید استفاده کنید، باید بگویم لنزهایی که در طیف عسلی و قهوه ای هستند بهترین اتخاب برای شما می باشد. اما باید از رنگ هایی استفاده کنید که برعکس پوست های گندمی، درجه آن روشن نباشد چون به قول معروف چهرتون با گذاشتن لنزهای روشن تو ذوق می زنه یا حتی ممکنه با یک انتخاب اشتباه چهرتون ترسناک بشه. پس بهترین رنگ های لنز برای پوست های تیره، لنز سبز عسلی، عسلی خاکستری، عسلی دودی، قهوه ای فندقی، قهوه ای گرم می باشد. با گذاشتن لنز رنگی فصلی سولکو SOLEKO با این تنالیته، قطعن نگاهی جذاب و گیرا و نافذ خواهید داشت که همه مجذوب شما خواهند شد. پیشنهاد من اینه که اصلن به سراغ لنزهایی که رنگ فانتزی دارند (مثل صورتی و بنفش) نروید، همچنین لنز های رنگی آبی، طوسی، یخی برای شما مناسب نخواهد بود.  
عسلی دور دار (لنز عسلی)

عسلی دور دار (لنز عسلی)

بهترین رنگ مو که مناسب با لنز عسلی باشد چیست؟

معمولا چون رنگ لنز چشم عسلی یک رنگ گرم است، بهترین رنگ مویی که می تواند با ان ست شود، رنگ موی قهوه ای است. البته رنگ مو قهوه ای هم طیف رنگی بسیار وسیعی دارد که باید با توجه به رنگ پوستتون، یکی را انتخاب کنید. مثلا رنگ موی قهوه ای که در آن کمی قرمزی دارد برای پوست های گرم بسیار مناسب است و با لنز رنگی که در آن رنگ عسلی دیده میشه، بسیار شیک می شود. اما کسانی که تناژ پوستی شان سرد است بهتر است از رنگ موی قهوه ای استفاده کنند که در آن تناژ دودی و خاکستری دارد، اینجوری با لنزهای گروه رنگی عسلی بسیار جذاب خواهند شد.  
قهوه ای عسلی (لنز عسلی)

قهوه ای عسلی (لنز عسلی)

 

بهترین لنزهای عسلی کدام است؟

لنزهای رنگی و طبی زیادی هستند که تنالیته ی عسلی دارند و شما می توانید بر اساس توضیحاتی که داده شده بهترین گزینه را خریداری کنید. در اینجا به برخی از پرطرفدارترین و بهترین لنزهای رنگی با تنالیته ی عسلی در انواع برندها اشاره کرده ام که می توانید در فروشگاه آوا لنز به راحتی آن ها را سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *