طبی رنگی, لنز رنگی, مقاله

چه رنگ مویی با لنز آبی بهتر ست میشه؟

لنز ابی
Rate this post

چه رنگ مویی با لنز آبی بهتر ست میشه؟

در مقاله انتخاب رنگ لنز مناسب با رنگ مو توضیح دادم که اگر از رنگ موهای تناژ سرد ااستفاده می کنید، ترجیحا لنز رنگی با تناژ سرد خریداری کنید. لنز آبی تناژ سرد دارد اما ممکن است کمی چهره تان با این همه سردی بی روح به نظر برسه پس می تونید با آرایش و ترکیب رنگ موها به تعادل مورد نظر برسید.

چه جوری در رنگ لنز و مو و پوستمون تعادل بر قرار کنیم؟

با موی بلوند کدام لنز بهتر است؟

وقتی حرف از موی بلوند می زنیم طبیعتا طیف گسترده ای از رنگ  موهای روشن به ذهنمان می رسد. در بیشتر موارد پوست سفید و موی بلوند با لنز آبی ترکیب خوبی می شود و اگر توجه کرده باشید بیشتر نژادها و ملیت هایی که چشم های آبی دارند رنگ پوست و موهاشون روشنه.

اما اگر رنگ موهاتون بلوند پلاتینی هست پیشنهاد می کنم از لنز رنگی آبی روشن، طوسی آبی، آبی آسمانی یا سبز آبی استفاده کنید برای موهایی که بلوند روشن هستند

و تناژ گرمی دارند لنز چشم آبی عسلی یا برعکس عسلی آبی انتخاب خیلی خوبیه. با موی بلوند طلایی هم می تونید از لنز آبی طبیعی استفاده کنید.

 

 

لنز ابی

 

 

با موی قهوه ای یا عسلی روشن کدام دسته از لنزهای آبی بهتر ست می شود؟

اگه رنگ موهاتون تناژ گرم و خیلی روشن داره مثل قهوه ای روشن یا عسلی روشن، تو انتخاب لنز آبی دستتون باز. اما من پیشنهاد می کنم از لنزهای آبی خیلی روشن که ترکیبی از رنگ های گرم داره استفاده کنید

مثل آبی خاکی، آبی عسلی، آبی کارملی و… اگر هم دوست دارین از لنز آبی تیره استفاده کنید، از سایه های تیره تر می تونید کمک بگیرید تا جذاب تر به نظر برسید.

 

لنز ابی

 

با موی مشکی پر کلاغی لنز آبی خوب میشه؟

در این مورد، انتخاب تناژ آبی برای خرید لنز چشم بستگی به رنگ پوستتون داره. اگر پوستتون روشنه خرید لنزهای آبی روشن، آبی یخی، طوسی آبی، آبی الماسی می تونه انتخاب خیلی خوبی باشه.

اگر هم پوستتون تیرست هم رنگ موهاتون مشکیه پشنهاد می کنم از  خرید این رنگ لنز صرف نظر کنید. اما اگه پوستتون گندمی و متوسط و رنگ موهاتون پر کلاغیه، لنزهای آبی روشن، آبی آسمانی و آبی فیروزه ای به زیبا تر شدنتون خیلی کمک می کنه.

 

لنز ابی

 

بهترین رنگ لنز برای عروس

استفاده از لنز رنگی برای عروس ها خیلی مرسوم شده که البته خیلی به زیبایی و جذابیت عروس کمک می کنه. اما نکته ی مهم در خصوص انتخاب رنگ لنز برای عروس خانم ها توجه به رنگ میکاپ و رنگ مو هست.

البته که آرایشگر شما با توجه به سابقه و تجربه ای که داره حتمن بهتون بهترین و مناسب ترین رنگ و پیشنهاد میده.اما اگه دوست دارید حتمن از لنز آبی استفاده کنید

به توضیحاتی که در خصوص نکات انتخاب بهترین رنگ لنز آبی بر اساس تناژ پوستی و میکاپ و رنگ مو گفتم توجه کنید. البته شما عروسی و اون شب فقط شمایی که میدرخشی پس اصلن نگران نباشید.

بهترین برندهایی که لنز آبی دارند کدومه؟

خیلی از برندها هستند که لنزهای آبی تولید می کنند و انقد زیاده که نمی تونم همشو اسم ببرم اما اگر بخوام به برخی از پر فروش ترین و طبیعی ترین لنزهای آبی اشاره کنم می تونم این لنزهارو اسم ببرم:

برند کریستال paerl blue طوسی آبی

 

لنز ابی

 

برند کریستال honey blue آبی عسلی

 

لنز ابی

 

 

روانشناسی رنگ آبی

از دیدگاه روانشناسی، خواص رنگ آبی بیش از سایر رنگ ها باعث ایجاد آرامش و رفع خستگی روحی و جسمی و تشدید اعتماد به نفس و احساس امنیت می شود.

آبی رنگ سردی محسوب می شود و اثر آرامش بخش فوق العاده ای دارد. اما آبی نیلی تنها رنگی است که تمام بدن را با انرژی فوق العاده خود می پوشاند.

این رنگ دارای خواص بسیاری است، آرام بخش، آرام بخش و آرامش بخش است. همچنین خلاقیت و تحرک را در انسان فعال می کند.

در علم روانشناسی خواص و قدرت رنگ ها به اثبات رسیده است. هر رنگ دارای انرژی و طول موج متفاوتی است که بر روح و جسم تأثیر می گذارد.

 

لنز ابی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *