طبی رنگی, لنز رنگی, محلول ها, مقاله

استایل خاص برای 1403 | چی مده؟ چی بپوشیم؟

استایل خاص برای 1403
Rate this post

استایل خاص برای 1403

همیشه شنیده ایم که می گویند هر کسی را از لباس ها و نوع پوششش بشناسید، درست است که نمی توان آن را معیاری اساسی انتخاب کرد اما می توان از سلایق و نظم خاص آنها با خبر شد. در این میان سوالات اساسی که مطرح می شود این است برای سال 1403 چه استایلی داشته باشیم  که نظر همه را به خود جلب کند و در مجالس خود بدرخشیم.

استایل خاص 1403

کت و شلوار

اگر بیزینس وومن هستید یا به مراسم های رسمی دعوت می شوید از خریدن کت و شلوار های کرمی ، طوسی ، خردلی و مشکی غافل نشوید زیرا علاوه بر ست کردن این لباس ها می توانید با پوشیدن ترکیبی این کت و شلوار ها چندین دست لباس رسمی داشته باشید به گونه ای که در هر جلسه ای جذاب و منحصر باشید.

اغلب  توصیه می شود با این ترکیب رنگی  از لنز های رنگی  طوسی تیره،  طوسی عسلی، سبز تیره ، سبز عسلی   استفاده شود زیرا که رنگ چشمان تیره در جلسات رسمی  شما را آدم مطمئن تری نشان می دهد.

استایل خاص 1403

کت و دامن

اگر قد کوتاهی دارید بهتر است در جلسات رسمی از کت و دامن رسمی به جای کت وشلوار استفاده کنید رنگ های زرشکی (قرمز تیره)، مشکی ، طوسی بهترین گزینه ها برای داشتن ست ترکیبی هستند. رنگ لنز مناسب برای این ست ها می تواند طوسی، طوسی عسلی ،آبی تیره،آبی طوسی باشد.

استایل خاص 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *