دسته‌بندی نشده

رنگ سال 2024 | Peach Fuzz

رنگ سال 2024
Rate this post

علاقه مندان به فشن: دوباره آن موقع از سال است! طراحان، هنرمندان، خالقان و علاقه مندان به مد منتظر پنتون بوده اند تا اعلام کند جهان می خواهد چه رنگ بیشتری در سال 2024 ببیند. رنگ سال 2024  سایه نارنجی کم رنگ و گرم است که تضاد مشخصی با رنگ سال 2023 دارد.

رنگ سال 2024

 Peach Fuzz 13-1023 نشان دهنده یک “آغوش گرم برای استقبال” است و دلسوزی و آرامش را منتقل می کند. رنگ‌های انتخاب شده اغلب چیزی در مورد فرهنگ منعکس می‌کنند، و به نظر می‌رسد که انتخاب رنگ هلو مخملی ممکن است نشان‌دهنده این باشد که همه ما به چیزی نرم‌تر و آرام‌تر در زندگی‌مان نیاز داریم.

لیتریس آیزمن، مدیر اجرایی پنتون، در مورد تصمیم آنها گفت: آنچه که ما احساس کردیم از آن ناشی شد، میل به با هم بودن و دستیابی به تماس با دیگران بود.

 

مخملی ترین ترکیب رنگ هلویی


رنگ هلویی ترکیبی از نارنجی و سفید است.رنگ هلویی،بیشتر یادآور میوه تابستانی خوشمزه است، آبدار در رسیده ترین نقطه خود. پوست هلو نیز چیزی لمسی و مبهم است که در برابر پوست احساس خوبی دارد. در فرهنگ چینی، رنگ هلو نشان دهنده جاودانگی است.

 

روش‌های جالب بی‌شماری برای ترکیب هلویی با رنگ‌های دیگر برای ایجاد جلوه‌ای خاص یا دادن پیامی از طریق رنگ وجود دارد. دانستن این نکته مفید است که هلویی  از ترکیب رنگ های اصلی و ثانویه ایجاد می شود. برای ایجاد ترکیب های رنگی مشابه، رنگ های نزدیک به هلویی را در چرخه رنگ انتخاب کنید.

 


رنگ هلویی مخملی در طرف مقابل چرخه رنگ بنفش قرار دارد و سایه های مختلف طیف بنفش با سایه هلویی ترکیب زیبایی هستند. ترکیب رنگ ها در یک الگوی زیبا، غروب آتشین طبیعت و رنگ های آسمان را به ذهن می آورد.ترکیب هلویی با بنفش روشن به اندازه کافی کنتراست اصلی را فراهم می کند که بنفش خودنمایی می کند، و هنگامی که عناصر بصری دارید که می خواهید بر آنها تأکید کنید، ترکیب خوبی است. 

رنگ سال 2024

ترکیب هلویی و صورتی حسی مطبوع و رمانتیک را القا می کند. در ترکیب با صورتی کم رنگ، این ترکیب برای استفاده در حمام نوزاد، تولد دختر بچه، یا رویدادهایی با حسی عاشقانه، مانند عروسی، عالی است. آب نبات پنبه ای صورتی و بستنی هلو را به تصویر بکشید: این سایه ها با هم رویایی هستند. این ترکیب برای گل‌ها، بادکنک‌ها یا هر برنامه‌ای که می‌توانید سایه‌های زیادی را در انتقال از هلویی به صورتی ترکیب کنید، عالی است.و برای داشتن حس روشن‌تر، ترکیب هلویی با صورتی‌های تندتر مانند فوشیا نیز مد روزتر است.اگر از این ترکیب رنگی استفاده می کنید  و پوست روشنی دارید هر دو طیف تیره و روشن لنز ها به شما می آید ،  ولی اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از لنز هایی با رنگ تیره استفاده کنید.

رنگ لنز:

اگر از این ترکیب رنگی استفاده می کنید  و پوست روشنی دارید هر دو طیف تیره و روشن لنز ها به شما می آید ،  ولی اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از لنز هایی با رنگ تیره استفاده کنید.

رنگ سال 2024

ترکیب قرمز و هلویی ممکن است اولین انتخاب شما نباشد، اما در واقع این رنگ ها برای بسیاری از کاربردها به طرز شگفت انگیزی با هم ست می شوند. قرمز رنگی است که مکمل هلویی است، بنابراین یک ترکیب رنگ مشابه، به جای متضاد ایجاد می کند. قرمز شاد و پرانرژی است و ترکیب آن با رنگ هلویی مخملی ملایم تر و آرام تر  تعادل خوبی از طیف رنگی های مختلف است. با این ترکیب رنگی پیشنهاد آوا  لنز به شما رنگ های  لنز تیره را پیشنهاد می کند مانند قهوه ای ، رنگ لنز خاکستری و یا عسلی تیره.

 با این ترکیب رنگی پیشنهاد آوا  لنز به شما رنگ های  لنز تیره را پیشنهاد می کند مانند قهوه ای ، رنگ لنز خاکستری و یا عسلی تیره.

رنگ سال 2024

رنگ هلویی و سبز

رنگ های هلویی و سبز ترکیب متضادی هستند و این جفت شدن فوراً طبیعت را به یاد می آورد: از مزارع علفزار با جوانه های گل  تا درختان برگی که در آن هلو های رسیده آویزان هستند. این ترکیب هماهنگ است و می تواند فصل بهار را با رشد و تجدید فراخواند.  حتی اگر از لباس های رنگ هلویی مخملی استفاده می کنید استفاده از لنز هایی با طیف رنگی سبز  مانند سبز عسلی و سبز طوسی بسیار جذاب است.

رنگ لنز:

 حتی اگر از لباس های رنگ هلویی مخملی استفاده می کنید استفاده از لنز هایی با طیف رنگی سبز  مانند سبز عسلی و سبز طوسی بسیار جذاب است.

رنگ سال 2024

در سال 2024 می‌توان انتظار داشت که Peach Fuzz در بسیاری از صنایع تأثیر بگذارد و به روش‌های جدیدی در طراحی استفاده شود. Peach Fuzz مطمئناً گزینه جدیدی به طراحان و هنرمندانی می دهد که خواهان زیبایی شناسی روند رو به جلو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *