دسته‌بندی نشده, طبی رنگی, لنز رنگی, محلول ها, مقاله

خرید لنز طبی

خرید لنز طبی
Rate this post

خرید لنز طبی با توجه به پیشرفت تکنولوژی لنز و وجود انواع لنز رو به افزایش است ، شاید شما هم مایل به خرید لنز طبی باشید ، اما وجود برند های مختلف و تنوع محصولات لنز شما را سردرگم کرده باشد.در این مقاله به انواع لنز طبی و نکاتی پیرامون آنها که باید به آن توجه کرد ، می پردازیم.

 

شاید شما هم از تاری دید و دوبینی رنج میبرید پس لنز طبی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد، لنز طبی را هم به صورت رنگی و هم به صورت بی رنگ می توانید تهیه کنید ، اگر لنز طبی رنگی را خریداری کنید علاوه بر تجربه دیدی شفاف ، ظاهر زیبایی برای شما به ارمغان می آورد.

 

لنز های تماسی به صورت نمره مثبت، نمره منفی و بدون نمره قابل خرید است.در حالی که نزدیک بین باشید  معنی این است که چشم بیمار نوشته‌ها و علامت‌ها را در فاصله نزدیک تشخیص می‌دهد، ولی در فاصله دور (نسبت به افراد سالم) نمی‌تواند تشخیص دهد.دوربینی به این معنی است که چشم بیمار در دیدن اشیای نزدیک دچار اشکال باشد. دوربینی به دلیل کم بودن تحدب قرنیه چشم بوده که نقطه کانونی عدسی روی شبکیه قرار نمی‌گیرد؛ اصلاح دید با عدسی محدب یا همگرا است . نمره مثبت به معنی دوربینی است و نمره منفی به معنای نزدیک بینی است. هرچقدر این عدد بزرگتر باشد (از صفر دور شود)، ضعف و مشکل بینایی شما شدید تر است. این عداد بر واحد دیوپتر Dioptre است که به عنوان یک واحد اندازه گیری برای عدسی استفاده می‌شود. خرید لنز طبی حتی برای افراد مبتلا به آستیگمات هم امکان پذیر است و می توانید با خیال راحت از لنز طبی به جای عینک طبی استفاده کنید.

 

 

آستیگماتیسم یک نقص شایع و به طور کلی قابل درمان در انحنای چشم است که باعث تاری فاصله و دید نزدیک می شود. آستیگمات زمانی رخ می دهد که سطح جلوی چشم (قرنیه) یا عدسی داخل چشم دارای انحنای نامتناسب باشد. آستیگماتیسم زمانی اتفاق می افتد که قرنیه یا عدسی شما شکلی متفاوت از حالت طبیعی داشته باشد. این شکل باعث می شود نور هنگام ورود به چشم شما به طور متفاوتی خم شود و باعث عیب انکساری شود. پزشکان نمی دانند چه چیزی باعث آستیگماتیسم می شود و هیچ راهی برای پیشگیری از آن وجود ندارد.

 

 

 

 

خرید لنز طبی

انواع لنز : لنز سخت و لنز نرم

لنز های تماسی سخت از پلاستیک سفت و محکم و قابل نفوذ ساخته شده اند که راحتی را تضمین می کند، در حالی که لنز های نرم اغلب از هیدروژل سیلیکون ساخته می شوند.

تشخیص لنز سخت و نرم

هنگامی که یک لنز تماسی نرم در انتهای انگشت خود داشته باشید، خواهید دید که همچنان شکل گنبدی خود را حفظ می کند، در حالی که هنوز انعطاف پذیر است و به راحتی قابل دستکاری است. این لنزهای تماسی بسیار نرم و راحت هستند و محبوب ترین گزینه هستند.

 

اگر قصد دارید به طور متناوب یا در مواقع خاص از لنزهای تماسی استفاده کنید، احتمالاً لنزهای تماسی نرم بهترین انتخاب برای شما هستند. اگر چشم‌های خشک یا چشم‌های حساسی دارید، لنزهای نرم به راحتی قابل تنظیم هستند، راحتی بیشتری ارائه می‌دهند و برای چشم‌ها ملایم‌تر هستند.

لنز های تماسی سخت سفت و سخت برای کمک به کند کردن رشد نزدیک‌بینی در بزرگسالان شناخته شده‌اند. علاوه بر این، این لنزهای تماسی بسیار بادوام هستند، مراقبت، نگهداری و پوشیدن آنها آسان است. آنها دید واضح و واضحی را ارائه می دهند و می توانند بیشتر آستیگماتیسم را اصلاح کنند.

مواد سازنده لنز نرم و لنز سخت

لنزهای نرم رایج ترین لنزهای روزمره هستند. آنها از یک ماده پلیمری بسیار انعطاف پذیر ساخته شده اند که برای ایجاد دید راحت و واضح طراحی شده است. لنز های تماسی  سخت از مواد پلیمری کمتر انعطاف پذیر ساخته شده اند و اغلب در موارد خاص برای ایجاد دید واضح استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *